0
Shares
Pinterest Google+

Lényegesen markánsabb külsővel és még fejlettebb technikával újult meg a 2016-ban bemutatott, C-szegmensben meghatározó szerepet játszó Suzuki SX4 S-Cross. Nagyobb teljesítményű, ellenben alacsonyabb fogyasztású és szén-dioxid-kibocsátású turbómotorral az új SX4 S-Cross még vonzóbb lehet a flottapartnerek számára.

Aki először megpillantja az SX4 áramvonalas formáit, szinte el sem hiszi, hogy a típus nem teljes generációváltáson, hanem számtalan részletre kiterjedő átdolgozáson esett át. A két elődmodell által sikerre vitt nevet 2016 nyár végétől egy formatervében is alaposan továbbfejlesztett autó viseli.

Az SX4-SCross a kategória autóihoz mérten kedvező áron, takarékos fogyasztás mellett biztosítja a crossoverek vonzerejét. A tavaly debütált új változatnál a Suzuki nyomatékosította az autó terepjárós külső jegyeit, többek között a 16,5-ről 18 centiméterre emelt hasmagassággal. Ezzel az SX4 S-Cross a flottákban meghatározó ötajtósok mellett a népszerű SUV-k alternatívája lehet.

Karakteres krómráccsal ellátott hűtőmaszkjáról az új SX4-SCross messziről felismerhető, emellett új fényszórót, módosult lökhárítót és motorháztetőt, valamint új elosztású, LED-es hátsó lámpákat eredményezett a tavalyi modellfrissítés.

Adaptív tempomat, elegánsabb utastér

Számos új biztonsági és kényelmi funkcióval rendelkezik az SX4 S-Cross. A legfontosabb mindegyik közül a távolságtartó – adaptív- tempomat megjelenése. A radaros, automatikus fékezést és gyorsítást lehetővé tevő berendezés nemcsak autópályán könnyíti meg a vezető dolgát, de városi forgalomban is használható. A biztonságosabb éjszakai autózást támogatják az új LED-es fényszórók, amelyek az emberi szem számára kellemes színhőmérsékletű, messzire világító fényt biztosítanak.

A fejlesztők nem hagyták érintetlenül a belteret sem, puhább felületű műszerfalborítást és a Vitarából ismert, látványos 7 colos multimédiás rendszer található az autóban. Az újításoknak köszönhetően az S-Cross utasterének komfortérzete jóval magasabb lett.

 

Hatékonyság és dinamizmus – Boosterjet turbómotorral a flottában is

A benzines motorválaszték jelentősen átalakult. A korábbi 120 lóerős szívó benzines erőforrást két turbós váltotta fel. A 112 lóerős 1,0 literes háromhengeres Boosterjet 170 Nm nyomatékot ad le, ami meghaladja a szívómotor 156 newtonméteres értékét, de ami még jelentősebb előrelépés, hogy 4400 helyett már percenkénti 2000-es fordulatszámon eléri a nyomaték-maximumot.

Az S-Cross motorházteteje alatt megtalálható a Vitarában is remeklő 1,4 literes, 140 lóerős turbómotor is. A lényegesen kedvezőbb teljesítménymutatók mellett csökkent a szabványos ciklusban mért fogyasztás és CO2-kibocsátás.

Az 1,4-es Boosterjet sebességváltója hatfokozatú kézi vagy hatfokozatú, hidrodinamikus nyomatékváltós automata lehet.
Ha cégünk flottáját szeretnénk bővíteni, érdemes a turbómotoros modelleket komolyan fontolóra venni, hiszen számos előnyre tehetünk szert a régi, divatjamúlt szívós motorokkal szemben.
A kisebb köbcentis motorral alacsonyabb lesz a regisztrációs adó, valamint az csökkentett CO2 kibocsátásnak köszönhetően cégünk szabályzatának is megfelelhetünk.
A céges autóflottákban rendkívül nagy terhelésnek van kitéve az autó. Nap mint nap hosszú utakat tesznek meg vele, de ne felejtsük el, hogy a kiemelkedően magas vezetési élmény mellett, nagyobb biztonságot is nyújt, hiszen vészhelyzetben sokszor visszaváltás nélkül is előzhetünk, mert a tartalék energia felszabadítása, ami a motorban rejlik, lehetővé teszi azt.
A gazdaságosabb fogyasztás, a magasabb nyomaték, a dinamizmus, az erő és a fenntarthatóság mind amellett szólnak, hogy megállják a helyüket cégünk flottájában is. Az SX4 S-Cross széles flottafelhasználási területen segíti a cégek mindennapi működését, autópályás utazásoktól földutas kitérőkön át a városi forgalom sűrűjéig.

Előző

Nyárvégi köszöntő

Következő

EURÓPÁBAN PIACVEZETŐ A RENAULT ZOE