0
Shares
Pinterest Google+

A Mercedes nem csak a kényelmet és a luxust fejlesztette a legmagasabb szintre, a C-osztálynak a dizájnja is álomszerű.
Egyszerűen elképesztő az a változás, ami az utóbbi bő tíz évben a Mercedesnél végbement. Modelljeik konzervatív dizájnja évről évre szemmel láthatóan erősödött. Először jött a modern vonulat, bravúros ívek, izgalmas fény-árnyék játékok jelentek meg mindenhol. Utána ezt a stílust elkezdték ötvözni a retróval, visszahoztak számos rég elfeledett motívumot, amitől a modern stílus még érdekesebbé vált.
Mára teljesen egyértelműen megtalálták az arculatukat, autóik stílusa egyedi és összetéveszthetetlen. Napjaink Mercedesei egyszerre idézik a múltat és a jövőt, könnyed, már-már légies vonalaik ellenére masszívak és magabiztosak, tökéletes harmóniában van bennük az elegancia és a sportosság. Nem kivétel ez alól a C-osztály sem.
Hatalmas hűtőrácsa, ragadozó szemei és a gigászi légbeömlők az autósport világát juttatják eszünkbe és az autó oldalán elhelyezett fénytörő csíkok is a dinamikát növelik, az összkép mégis végtelenül elegáns, a C-osztály egy nagymacska nyugalmát és magabiztosságát sugározza.

Az utastér kialakításában ugyanez az ellentét egy kicsit másképp jelenik meg: a dizájn végtelenül letisztult, de a technika a lehető legmodernebb. A Mercedes COMAND Online multimédia-rendszer segítségével számos internetes szolgáltatást használhatunk az internet rádiótól a valós idejű közlekedési információk lekéréséig, mindezt egy érintőpad segítségével, egyszerűen irányíthatjuk. A legfontosabb információkat az új Head-up Display közvetlenül a vezető látóterében, a szélvédőn jeleníti meg.
A vásárlók többféle kivitelből válogathatnak. Ha valakinek konzervatívabb az ízlése, az Avantgarde felszereltség lesz számára a megfelelő választás, a még több kényeztetésre vágyóknak az Exclusive, a sportosság kedvelőinek pedig az AMG LINE kivitelű autókat kínálja a gyártó. Mindhárom stílus nagyon egységes, a Mercedes gondosan odafigyelt az összhangra, hogy a fényezéstől a kárpitokon keresztül a műszerfal és a kormánykerék borításáig minden tökéletesen passzoljon.

Motorok terén nagyon színes a paletta, 130-tól egészen 510 lóerőig szemezgethetünk a dízel- és benzinmotorok között, sőt kétféle hibrid is színesíti a választékot. A legolcsóbb változatot egy 130 lóerős benzinmotor hajtja, ennek 7.990.000 forint az ára, a legdrágább természetesen a legsportosabb AMG C 63 S, az utcai versenyautó 23,7 millió forintba kerül. Szerkesztőségünk a 250d mellett tette le a voksát, melynek 204 lóerős motorja igencsak magabiztosan mozgatja a gépet, az autó ára azonban nem éri el a tízmilliós lélektani határt.
Természetesen választhatunk 4Matic összkerék-hajtást is a C-osztályhoz, és bár az autó újonnan kifejlesztett futóműve mindig dinamikusan viszi át az erőt az útra, rendelhetünk extraként AIRMATIC légrugózást, mely lengéscsillapítás keménységét minden egyes keréken automatikusan a vezetési stílushoz és az útviszonyokhoz igazítja. Persze ha a sofőr szeretné a kezébe venni az irányítást, az AGILITY SELECT kapcsoló segítségével öt menetprogramból választhat a kényelmestől a sportosig.
A C-osztály tehát mindent tud, amit egy ilyen prémium modelltől elvárhatunk, álomszép, sportos és elegáns, praktikus, kényelmes és gyors, minden körülmények között magabiztos és, ami talán a legfontosabb, tökéletesen személyre szabható. Nagyon szerettük.

Kérdés a nyereményjátékhoz:

Az Agility Select segítségével hány db menetprogramból lehet választani?

Aki helyesen válaszol, egy Mercedes-Benz modellt tesztelhet.

Válaszát az alábbi táblázat kitöltésével küldheti be:

[ninja_form id=5]

Előző

Mol, Concord, Urban e-Truck, Jobbra hajts

Következő

Kalifornia és világhírű borai