Mélyreható optikai és technikai fejlesztésekkel korszerűsítette sikeres crossoverét a Suzuki. Az új SX4 S-Cross korszerű motorokkal, modern kényelmi és biztonsági megoldásokkal segíti a kisebb és a nagyobb vállalatok prosperáló működését.
Tágasságával, takarékosságával és rugalmasan átalakítató belső terével a Suzuki SX4 S-Cross mindig is meggyőző autó volt, gazdaságossági és praktikus szempontokból egyaránt. A 430 literes csomagtartó, a szellős utastér, a kényelmes ülések megtartásával a Suzuki elsősorban az autó külsejét és technikáját frissítette fel az újításkor.
Terepjárósabb orr, 18 cm hasmagasság
A legszembetűnőbb változás, hogy karakteres, markáns orr-rész váltotta fel az eddigit. Erőteljes vonalvezetésével az új modell jóval robosztusabbá vált, emellett másfél centit nőtt a hasmagassága.
Műszakilag a legátfogóbb fejlesztés a motorkínálatot érte. Mindkét benzines motor turbófeltöltéses, fogyasztásukat és hatásfokukat közvetlen benzinbefecskendezés valamint szívó oldalon változó szelepvezérlés javítja. A gazdaságos hosszú távú üzemeltetés érdekében a motor szelepeit cserét nem igénylő vezérműlánc mozgatja, ami a Suzukiktól megszokottan tartós és problémamentes konstrukció.
Erősebb és takarékosabb motorok
A kisebbik motor egy háromhengeres benzines. A Balenóban már számos elismerést kiváltó erőforrás az új Suzuki SX4 S-Crossban is remekel. 112 lóerővel és a 2000-3500-as fordulatszám-tartományban állandó 170 Nm nyomatékkal az autó kimondottan fürge. A Suzuki crossovere a kisebbik Boosterjettel 5,0 l/100 km szabvány szerinti átlagfogyasztásra képes, de valós értéke is csekély. Nemrég a német Auto Zeitung magazin ugyanezzel a motorral szerelt Balenóval 3,14 l/100 km közúti fogyasztást ért el normál közúti forgalomban.
Szinte repíti az S-Crosst a Vitara S sportmodellben bizonyító 1,4 Boosterjet. A 140 lóerős, négyhengeres benzines 220 Nm nyomatékával 9,5 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az autót, biztonságossá téve az országúti előzéseket és komfortosabbá az S-Cross vezetését a magasabb sebességtartományban. Például német autópályán, ahol a 200 km/órás végsebessége is legálisan kihasználható. Dinamikus menetteljesítménye ellenére, ez a motorváltozat is beéri 5,4 liter üzemanyaggal száz kilométeren.
Szükség lehet rá: négykerék-hajtás és automata váltó
Mindkét motor megvásárolható összkerékhajtással és automatikus sebességváltóval is, amely nem a fokozatmentes, Európában idegenkedve fogadott CVT-automatika, hanem hidrodinamikus nyomatékváltós szerkezet. Kifinomultságával a hatfokozatú automata nemcsak kényelmes, biztonságos és pihentető az autót vezető munkatársaknak, de a takarékos működést segítő széles áttétel-tartományával a fogyasztást is alacsonyan tartja.
Változatlanul elérhető a rendkívüli vonóerejű, 320 Nm nyomatékú dízelváltozat. A Suzuki az összkerékhajtású, duplakuplungos sebességváltóval és panoráma üvegtetővel felszerelhető csúcsmodellnél is ügyel a fenntartási költségek mérséklésére. A dízel erőforrás automatikus váltója száraz tengelykapcsolókkal működik, amelyek az olajban futó kuplungokkal szemben nem igényelnek rendszeres és költséges olajcserét.
Flottakedvezménnyel 3 890 000 forinttól
A kapcsolattartásban segít az okostelefonok képernyőtükrözési lehetősége, ami a MirrorLink és az Apple CarPlay révén az erre alkalmas androidos készülékekkel és iPhone-nal is adott. A központi érintőképernyőn fut a gyári navigációsrendszer is. Az új fejlesztések közé tartozik a luxusautókban megismert adaptív távolságtartó tempomat, amely magától fékezve és gyorsítva tartja a biztonságos követési távolságot az előttünk haladóktól.
Márkakereskedő partnereink és flottaértékesítőink örömmel lehetőséget teremtenek az 1,1 milliós forintos flottakedvezménnyel kínált új SX4 S-Cross kipróbálására. GL felszereltséggel a légkondicionált 1,0 Boosterjet 3 890 000 forinttól elérhető. Keressen bennünket a www.suzukiflotta.hu weboldalon vagy a flotta@suzuki.hu e-mail címen, győződjön meg személyesen a megújult S-Cross kvalitásairól!