0
Shares
Pinterest Google+

A Renault flottakínálata nem csak a “klasszikus” vállalati cégautókra terjed ki, hanem széles palettáról választhatjuk ki a munkában, praktikus szállításban segítségünkre lévő társunkat is.

Az Új Clio átalakításából született kishaszonjármű, a Clio Société designjával praktikus kialakításával készen áll a munkára.

Az Új Clio Société gazdag kényelmi és biztonsági felszereltséget tartalmaz (ABS, ESP, 4 légzsák, tempomat, elektromos külső tükrök és első ablakok), mindezt tovább fokozhatjuk a manuális klímával és az USB-csatlakozót és Bluetooth®-kihangosítót tartalmazó rádióval.

Gyárilag, 185/65 R15-ös gumiabroncsok járnak a Clio Société-hez, melyeknek köszönhetően jól rugózik az autó. Kanyarban is megállja a helyét, az úttartása optimális. A kishaszongépjárművek sofőrjei jellemzően sok időt töltenek autóikban, ezért nem mellékes a belső nyújtotta kényelem. A beltér egész tágas, bőven van hely sofőrnek és utasának is. A maximális terhelhetőség 600 kilogramm, a rakodótér szintje kellően magas, így nem kell nagyot emelni, vagy mélyre hajolni a ki-be pakolás során. A raktér térfogata 911 liter.A 75 LE-s 1,5 dCi motor alacsony fogyasztásával és kedvező károsanyag-kibocsátásával teszi lehetővé a gazadaságos és környezetbarát üzemeltetést. A motor hangja lágy és visszafogott, nem zavarja az utazást. A végsebesség és a gyorsulás nagyon függ attól, mennyire van megpakolva az autó, de egy 140-es tempó melletti előzés még nem jelent problémát a Clio Société-nek.

Ha megfelelő tempóban közlekedünk és országúton nem megyünk 130 km/óra fölé, akkor bőven ki tudunk hozni 4 l/100 km alatti fogyasztást.

A Renault kishaszonjárművei közül méretben a Clio Société után a Kangoo Express következik ami ismét képes volt megújulni. Az autó orr-része megkapta a márka új vizuális identitásának szembeötlő jegyeit. Változott a hűtőmaszk, a lökhárító és a lámpatestek is új formát öltöttek. A belső térben megújult kormány és műszerfal várja a vezetőt!Az elektromos verzió orra még különlegesebb, hiszen más logotípia található rajta a krómkeretek kékes, a fényszórók pedig feketés árnyalatot kaptak.A Kangoo Express modellválasztéka tartalmazza a standard és a Maxi verziókat.
Az opciós harmadik ülés az első sorban az autót igazán exkluzív munkaeszközzé teszi.A Kangoo Express minden várakozást felülmúl majd. Új, hatékony és alacsony fogyasztású motorok, Eco-mód a hatékony vezetésért, USB és Bluetooth® kompatibilis rádió is megtalálható az autóban.Ezekkel és a széles válaszfal-kínálattal (üvegezett, teli, rácsos, vagy kihajtható) a Kangoo Express verhetetlen kisáruszállító!A fentieken túl a Renault Kangoo Express motorválasztéka is megújult, és hatékony erőforrásokat tartalmaz – ez az egyik oka annak, hogy a kategóriájában vezető modell lett.

A motorok hatékonysága elsődleges szempont volt a fejlesztések során. A dCi 75 és dCi 90 erőforrások kényelmes, takarékos és hatékony vezetési élményt kínálnak – mindezt alacsony fogyasztás mellett.Az újgenerációs dízelmotorok esetén 2 év / 
40 000 km-re felemelt szervizintervallum is a költséghatékonyságot növeli.Az Eco-mód kapcsolóval felszerelt autó műszerfalán megtalálható a váltásjelző, ez a kis indikátorlámpa jelzi ha a fordulatszámhoz képest megválasztott sebességfokozat nem optimális a fogyasztás szempontjából.Erős fékezésnél, vagy hirtelen gyorsításnál a rendszer lekapcsol, hogy az autó minden tartaléka bevethető legyen.A Kangoo Express bővített változata, a MAXI raktere akár 2,9 méter hosszú, 800 kg nehéz és 4,6 m3 térfogatnyi szállítandó árut is elnyel, így 200 kilogrammal többet bír, mint a normál változat.A külső méretek egy átlagos egyterű méreteit idézik, így a nagyvárosi forgalomban sem gond a manőverezés és a parkolás.

A Renault Trafic már egy valódi áruszállító vagy kisbusz, attól függően, melyik változatra van szüksége a vállalkozásnak.

Két hosszúsági és két magassági verzióban, furgon és duplakabinos furgon kialakításban az új Renault Trafic mintegy 270 változatban érhető el.Még optimálisabban használhatjuk ki az autóban rendelkezésre álló teret, ha a belső galériát is használjuk. Ennek segítségével 2 m hosszú tárgyakat szállíthatunk (pl csövek, létra) úgy, hogy nem foglal el a padlón helyet. A galéria maximális terhelhetőség 13 kg.A duplakabinos furgon egyesíti a személyszállító változat befogadóképességét a hatékony áruszállítással. L1 és L2 változatban, egy vagy két üvegezett tolóajtóval is elérhető. Maximum 6 fő szállítására alkalmas.Modern, áttervezett műszerfal, a középkonzolra helyezett multimédia egységekkel, a klíma kezelőszerveivel, ergonomikus elrendezésben. A vezető pozíciója tökéletesen beállítható minden testalkathoz, köszönhetően a kormány és az ülések számtalan beállítási lehetőségének.Végül, de nem utolsó sorban, az utasfülkében 90 liternyi tárolóhely várja a mindennapi munkához szükséges eszközöket, apróságokat, ebből a legnagyobb 54 literes, és az utasülések ülőlapja alatt található. A duplakabinos változat – verziótól függően – 3 helyes üléssort kínál, vagy olyan módon, hogy az ülések alatt nagy tárolóhely van, vagy pedig úgy, hogy a „Komfort” ülések előre-hátra mozgathatóak. Fenti tárolóhelyekkel, kartámasszal, olvasólámpával, hangszóróval, 12 V-os csatlakozóval és opciósan lábtérvilágítással tesszük még kényelmesebbé az utazást.Az ülések oldaltartása még erősebb, köszönhetően a magasabb sűrűségű hab-töltésnek és az utast méginkább körülölelő formának. Mindenki megtalálja a számára legkedvezőbb üléspozíciót, köszönhetően többek között a magasságban és mélységben állítható kormányoszlopnak, valamint az állítható üléseknek.

A duplakabinos változat 3,2 m3 hasznos rakodótérfogatot kínál (L2 verzión 4 m3-nyit). A rakodóhossz 2 méter az üléspad alatti területet is figyelembe véve (2,4 m az L2 verzión). Felfelé nyíló hátsó ajtóval is elérhető.Az Automata Renault Kártya segítségével úgy nyithatja-zárhatja az ajtókat, vagy indíthatja a motort, hogy a kulcsot ki sem kell vennie a zsebéből. Különösen hasznos, ha például munkavédelmi kesztyűben van, vagy nagy tárgyakat cipel.Az autóba épített multimédia és technika lehetővé teszi, hogy minden irodai alkalmazásunk kéznél legyen menet közben is.

A műszerfali középkonzolba integrálva, a Media NAV rendszer minden alapvető igényt kielégít, ha fedélzeti multimédiát keres valaki. A 7”-os érintőképernyővel ellátott Media NAV tartalmaz Bluetooth® kapcsolatot, telefon-kihangosítót és audio-streaminget, rádiót, USB és Jack frontoldali csatlakozókat a külső zenelejátszók számára. A rendszer része a Nav & GO navigáció, amely a 2D és a 2,5D (Madártávlati) megjelenítést támogatja. Az USB csatlakozónak köszönhetően mindenki saját maga frissítheti a NAVTEQ térképeket a rendszer saját weboldalán keresztül.A középső utasülés támláját lehajtva egy olyan tartóhoz jutunk amely akár 17″-os méretig képes laptopokat fogadni. Ugyanitt egy 2 pozícióba állítható A4 méretű irattartó tábla is található.

Azoknak, akik nagyban utaznak a Renault a Master-t kínálja. A 2,8-tól 4,5 tonnáig terjed, és szerepel benne furgon, szimpla kabinos és dupla kabinos, kisbusz, busz, illetve alvázkabin változat. Rendelhető elsőkerék- vagy hátsókerékhajtással, szimpla- vagy ikerkerekekkel, manuális vagy robotváltóval is. Röviden: az új Renault Master maximálisan teljesíti azoknak megrendelőknek az elvárásait, akik városi környezetben végzett feladatokra kívánják használni az új modellt.

A Renault Master biturbó technikával készül (a 135 és a 165 LE-s változatok). Ebben a rendszerben a kis- és a nagynyomású feltöltő akár felváltva, akár egyidejűleg működtethető, ami maximális töltőnyomást biztosít a motor működésének valamennyi fázisában. Ez a vezető számára a jobb vezetési komfortban, a magasabb teljesítményszintekben, és ezzel egyidőben a kisebb fogyasztásban és CO2-kibocsátásban nyilvánul meg.

A Renault Master vezetője még tovább csökkentheti a jármű fogyasztását az Eco-Mode alkalmazásának köszönhetően, ami a 135 illetve 165 lóerős motorral készült változatok alapfelszerelése. A gazdaságos üzemmódot a vezető a műszerfalon található gombbal kapcsolhatja be. Az autó 135 illetve 165 lóerős változataiban a start-stop rendszer is alapfelszerelés, amely automatikusan leállítja a motort, amikor a jármű megáll a piros lámpánál, majd újraindítja, ha a vezető a kuplungot lenyomja, vagy egyes fokozatba kapcsol. A biturbó technikával kombinálva ezek a segédrendszerek akár tíz százalékkal is csökkenthetik az átlagos üzemanyag-fogyasztást.

A 2,3 literes Euro 5-ös motorral felszerelt új Renault Master modellek a teljesítményszintek széles választékát kínálják: a manuális váltóval ellátott teherautókba ötféle (110-től 165 LE-ig), a robotváltóval felszerelt változatokba kétféle (125 és 150 LE) teljesítmény közül választhatnak az ügyfelek.

A magas szintű biztonság jegyében a Renault Master valamennyi változatának alapfelszerelése az ESC elektronikus menetstabilizáló rendszer. A kiváló kormányozhatóság és a kifogástalan biztonság érdekében az ESC a lejtőn történő elindulást segítő rendszert (Hill Start Aid), vészfékasszisztenst (Emergency Brake Assist), a tapadást segtő elektronikus rendszert (Extended Grip), a pótkocsi stabilitását biztosító funkciót (Trailer Swing Assist), adaptatív terhelésellenőrzést (Adaptative Load Control) és borulásvédelmi rendszert is tartalmaz (Anti rollover control System).

A kisbusz változatokba gumiabroncsmyomás ellenőrző rendszer is igényelhető. A fokozott biztonságot szolgáló kiváló láthatóság érdekében a Renault Master utasoldali napellenzőjéhez kiegészítő tükör is rendelhető, amely kiküszöböli a holtteret a külső visszapillantó és a sofőr látómezője között.

A formaterv megújulása azonnal szembeötlik az új motorházfedélben és az új hűtőmaszkban, amelyre kavicsfelverődés elleni fóliát is lehet rendelni.


Bármelyik haszongépjármű felkeltette az érdeklődését, forduljon a Renault Budapesthez, a Renault flottaspecialista márkakereskedőjéhez!

Mindegyik autó megtekinthető, kipróbálható és megvásárolható a Renault Budapest telephelyein!

Renault Dél Pest; 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 5.; 06 1 476 3100
Renault Kelet Pest; 1173 Budapest, Pesti út 16.; 06 1 254 0404
Renault Budakalász; 2011 Budakalász, József Attila utca 77.; 06 1 465 0000

www.renaultbudapest.hu

info@renaultbudapest.hu

Nyereményjáték

Mely modellekben találkozhatunk biturbó technikával?

[ninja_forms id=5]

 

Előző

Köszöntő

Következő

Milyen gumit válasszunk télre?