0
Shares
Pinterest Google+

Közép-Európa leglátványosabb autóipari seregszemléje az AutoTech Future Expo&Show

A 2018-ban több mint 11 ezer érdeklődőt vonzó Autotech Future Expo&Show-t idén a Hungexpo legnagyobb területű, 19 ezer négyzetméteres „A” pavilonjában és az azzal határos szabadtéri területen rendezték meg. A 2019-es kiállításon még nagyobb szerep jutott az innovációnak, így vált a Bárdi Autó rendezvénye az AutoTech Future Expo&Show Közép-Európa legátfogóbb, a gépjárműipar jövőjét bemutató kiállításává, ahol Magyarország és a világ legjobb szakembereivel találkozhatnak a látogatók és ismerhetik meg a legújabb termékeket, fejlesztéseket, kutatási eredményeket és trendeket.

„Feladatunknak éreztük egy a szakmát összehozó rendezvény megszervezését, ebből a célból jött létre a 2018-as AutoTech Future. Egy olyan autóipari eseményt szerettünk volna megvalósítani, ahol a szakmabeliek tapasztalatot cserélhetnek, az autószerelmesek pedig bátran kérdezhetnek tőlük, vagy egymástól. Ha összegeznem kellene, akkor azt mondanám, hogy egy közös tudásmegosztás a mozgatórugója az ATF-nek. Minden korábbi várakozásunkat felülmúlta a tavalyi rendezvény iránt tanúsított érdeklődés, így nem volt kérdés a folytatás” – mondta el Bárdi Viktor a cég társalapítója és kereskedelmi igazgatója. kinek nagyapja Bárdi József már 1897-ben megnyitotta saját műhelyét.

A május 3-i szakmai napon a sajtó képviselőit Szujó Zoltán vezette körbe és szólaltatott meg kiállítókat. A retro autógyűjtemény nagyon rövid megtekintése után , hiszen a jövőről szólt a show nem a múltról az Aisin standján – aki Japán második legnagyobb autóalkatrész beszállítója- egy kiválóan megépített makettet tanulmányozhattak az érdeklődők. A felfüggesztés, az elektromos és elektronikus alkatrészek és a hajtáslánc, fék mind metszetben volt látható.
Az autómodellből mindössze három létezik a világon. Egy a tengeren túli kiállításokon, egy Kínában, a harmadikat pedig itt Európán belül látható különböző szakmai rendezvényeken.

Látható volt Renault F1-es és a Total standján Formula –E versenyautó is. Ebben a kategóriában 2020-ra ígérik a világbajnokság megrendezését.
A Bosch tájékoztatója szerint a Volkswagen – konszern fémjelezte járművekben a beépített Bosch alkatrészek aránya elérte a 30 százalékot. A bemutató autójuk egy Passat GTE volt.

Temérdek példa hozható még a kiállítók tárházából, hiszen a hazai alkatrészgyártó szektor számos képviselője megjelent saját installációjával a rendezvényen, ,a ZF/Lempförder/TRW standján egyebek mellett villanyautókhoz fejlesztett, extra halk fékbetétek voltak láthatók, s a lista hosszasan sorolható még. De nem csak a jövő autóipara, a jelenlegiekre épülő garázs- és szervizipar is látható,volt így a mostani rendezvény nem csak azoknak szólt, akik érdeklődnek az autók iránt, hanem – főként – azoknak is, akik foglalkozni is szeretnek velük.

A Hungexpo területén felhúzott kültéri pályán kaszkadőrök és versenyzők napi három alkalommal lenyűgöző show-t adtak, ahol quadokkal, motorokkal, big foot járművekkel és driftezésre kihegyezett autókkal kápráztatták el az érdeklődőket.

A pavilion nagyszínpadán Charlie, Ganxta Zolee, Radics Gigi, Tóth Gabi és Tóth Vera egy exkluzív, csak az AutoTech Future Expo&Show-n látható, a Jászai Mari-díjas Bőhm György rendezésében színpadra kerülő garázsrock show-val készült. A sztárénekesek a Roy és Ádám trióból ismert Nagy Ádám által rockos hangzásúra áthangszerelt, ismert autós témájú dalokat adtak elő.
Forrás : flottamagazin.hu, navigator

Előző

ÚJ RAV4 - FÉLMEGOLDÁSOK NÉLKÜL

Következő

Édesen szép az élet