0
Shares
Pinterest Google+

Novitec McLaren 570S Spider

A McLaren mindegyik modellje szélvész gyors, a méregdrága, egzotikus szupersportgépeket is megizzasztják. A Novitec 570S Spider pláne ilyen, tuningolt motorjával 3 másodperces gyorsulást és 335 km/órás végsebességet tud felmutatni.
A Novitec egyik specialitása a szériaállapotukban is rendkívül látványos sportautók még izgalmasabbá tétele. Ehhez a szénszálat hívják segítségül, karbon aerodinamikai elemekkel dobják fel a kocsik megjelenését. Új az első légterelő, amely nemcsak az optikán, hanem az úttartáson is javít, mert növeli a leszorítóerőt. A fart egy szintén szélcsatornában tökéletesített légterelő ékesíti, ami a karbon diffúzorral együttműködve fokozza a stabilitást nagy sebességnél.
A csomag részei továbbá a karbon oldalküszöbök, amelyek mélyebbnek láttatják a kocsit és segítenek az oldalsó légáramlatok elsimításában. A Novitec ezen kívül speciális karbon kopoltyúkat is öntött a McLarenhez, amelyek pontosan az ajtók mögötti léggyűjtőkhöz irányítják a friss levegőt. A tengelyvégeken rendkívül merev és könnyű, 20 illetve 21 colos kovácsolt felnik kaptak helyet, 235/30 és 305/30 méretű abroncsokkal. A kezelhetőséget a 30 mm-es ültetés javítja.

Ehhez a külsőhöz motorizmosítás is dukált, s a Novitec ezúttal sem okozott csalódást. Plug-and-play vezérlőmodulokat csatlakoztatott az elektronikus vezérlőegységhez, amelyek gombnyomásra aktiválhatók. Ezek átállítják a befecskendezés, gyújtás és töltőnyomás térképet és maximálisan 76 lóerőt, illetve 92 Nm pluszt hozhatnak a konyhára. 646 lóerő és 692 Nm nyomaték jelenik meg a főtengelyen, így az 570S Spider 3 másodperc alatt képes a százas tempó elérésére, s akár 335 km/órával is hasíthatja a levegőt. De általában véve is potensebb, még direktebb a gázreakciója, s a teljes fordulatszám-tartományban erőteljesebb a teljesítményleadása. A hangja is brutálisabb, hiszen verseny kipufogórendszer dohog alatta.
forrás: autoblog

Világpremier márciusban: az újgenerációs Hyundai Santa Fe

Hamarosan bemutatkozik az új Hyundai Santa Fe, a koreai márka legnagyobb modellje, Genf előtt csak fotókat láthatunk róla. A negyedik generációs prémium SUV modern és elegáns külső formatervvel, valamint tágas és kényelmes utastérrel igyekszik a vásárlókat meghódítani.
Az új Santa Fe merőben új dizájnt képvisel, megkapó első dupla fényszórókkal, SUV csoportazonosítóként funkcionáló, látványos “kaszkád” hűtőráccsal, s összességében széles, izmos kiállással. Kifinomult vonalai megerősítik pozícióját a Hyundai modellpalettájának csúcsán. Nagyméretű autó, kilóg a kompakt SUV kategóriából, 477 centiméteres hosszával még a Škoda Kodiaqon is túlnyúlik. 189 centiméteres szélessége is tekintélyt parancsoló. Tengelytávja is nagyobb, így tágasabb helyet kínál az utasoknak.
A fedélzeten tartózkodók pedig maximális biztonságban érezhetik magukat, a Santa Fe-ben ugyanis a legkorszerűbb asszisztens rendszerek kaptak helyet. Az újdonságok között megtalálható a mögöttes forgalom veszélyeire figyelmeztető rendszer.
Az új generációs Santa Fe a márciusi Genfi Autószalonon ünnepli a világpremierjét, többet majd akkor tudatunk róla.
forrás: autoblog

Uraim, ez egy 800 lóerős az elektromos Corvette!

A Maryland állambeli Rocklandben tevékenykedő Genovation Cars tavaly mutatta be a Chevrolet Corvette Z06 alapú elektromos sportkocsiját, ami 600 lóerőt adott le. Idén a cég emelte a tétet és az új C7 Corvette Grand Sport alapjain megalkotta a 800 lóerős és 950 Nm nyomatékú GXE modellt, amely a CES-en áll a közönség elé.
A Genovation által fejlesztett GXE sportkocsi átlag feletti képességekkel bír. Kevesebb, mint 3 másodperc alatt gyorsul fel 96 km/órára (széria modell: 3,5 mp), csúcssebessége pedig 350 km/óra fölött van. A tökéletes, 50/50 százalékos tengelyenkénti súlyelosztású villany Corvette versenypályán sem vall szégyent, akár a Nürburgringen is űzhető; persze akkor a 60 kW-s akkumulátor által szavatolt 250 kilométeres hatótáv a töredékére esik
A villany Corvette-ből a Genovation 75 darabot szándékozik összeszerelni, ezzel is szavatolva a termék exkluzivitását. A GXE ára 750 ezer dollár, ami többszöröse a Corvette Grand Sporténak, ám ahhoz hasonlóan 7-fokozatú manuális váltóval is lehet majd kérni, ami egy villanyautónál különlegesség. A kiszállítások 2019 elején indulnak.

Előző

Toyota, Hungarian car market, Hungarian leasing market

Következő

DriveNow, brit autógyártás visszaesése