0
Shares
Pinterest Google+

A Mercedes, mint az autógyártás egyik legkiemelkedőbb óriása évek óta komoly erőfeszítéseket tesz az úgynevezett self-driving technológia fejlesztésére. Az idei tokiói motor show-n mutatták be a “Vision Tokyo” névvel ellátott koncepció autót, amelyről úgy nyilatkoztak, hogy maga “a nyugalom szigete a nagyvárosi forgalmi káosz közepén”. A “chill-out zóna”, azaz az utastér a hightech és a luxus minden jegyét magán viseli, ahol öt utas kényelmesen elfér, sőt relaxál.

A csodás tervek egyetlen eleme sincs még gyártás közeli állapotban, inkább egy távoli jövőről szőtt álom részletei körvonalazódnak előttünk

Vitathatatlan azonban, hogy a Mercedes képes jelentős eredményeket elérni még a Google mellett is, akik bár nem gyártottak még autót, de talán a legközelebb állnak egy 100%-ig önjáró autó megvalósításához. A Mercedes C63 S-ben például már nyomokban megtalálható az önjárásra alkalmas technológia egy-egy elme.

Míg az Opel marketingesei Claudia Schifferrel azt kommunikálják, hogy a németek nem túlzottan vicces emberek, de precízek, addig a Mercedes kreatívjai megvillantották a humoros oldalukat legújabb önjáró technológiát népszerűsítő, karácsonyi reklámjukkal. A self-drivingból elf-driving (télapó segéddel működtetett vezetés) lett, a reklámfilm pedig telitalálat!
Előző

A mindenes – Nissan Navara

Következő

Borok az ünnepi asztalra